بازار پول

مدیر عامل بانک ملی:در زمینه پرداخت تسهیلات خرد، هیچ محدودیتی نداریم

توفیق اقتصادی: مدیر عامل بانک ملی ایران در همایش بررسی فرصت‌ها و تهدیدها در شعب درون سازمانی استان تهران بر لزوم سرعت گرفتن ارائه تسهیلات خرد به عموم مشتریان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری توفیق اقتصادی  و بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران ابوالفضل نجارزاده گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات خرد، هیچ محدودیتی نداریم و با فراهم شدن زمینه پرداخت غیر حضوری، روند پرداخت تسهیلات خرد نیز شتاب می گیرد و متقاضیان می‌توانند با سهولت بیشتری نسبت به ثبت تقاضا و دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.
نجارزاده تاکید کرد: ایفای وظایف در بخش تسهیلات تکلیفی مخصوصا تسهیلات نهضت ملی مسکن اهمیت دارد و باید در اولویت قرار گیرد.
نجارزاده درباره عملکرد شعب درون سازمانی بانک، گفت: این شعب آیینه تمام نمای بانک در سازمان های مربوطه هستند، بنابراین هر عملکردی از سوی روسا و کارکنان شعبه، معرف بانک در آن سازمان است.
او ادامه داد: سازمان‌ها نیازهایی دارند که باید با پویایی و انعطاف، راهکار مناسبی برای پاسخ به این نیازها پیدا کرد و باید متناسب با این نیازها، بسته اعتباری ویژه‌ای برای آنها تهیه کرد و اختیارات مدیران شعب در هر سازمان باید متناسب با این نیازها، تفاوت داشته باشد.
نجارزاده، ضمن‌قدردانی از عملکرد پرسنل بانک‌ملی در سال جاری، به برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف تعیین شده تاکید و ابراز امیدواری کرد که مشابه سال گذشته، با تلاش و مشارکت تمامی همکاران ، اهداف و برنامه های بانک محقق شود.

نوشته های مرتبط