بازار پول

قابلیت های همراه پلاس فراز ایران زمین در مقایسه با نسخه قدیمی

توفیق اقتصادی:ایستانیوز نیاز به ارایه تجربه های کاربری یکپارچه در کانال‌های مختلف تعامل مشتریان با بانک و همچنین امکانات استاندارد سازی و شخصی سازی ارایه این خدمات، همگام با پیشرفت های تکنولوژی روز در دنیا، با عث بوجود آمدن زیر ساخت کانال‌های یکپارچه بانک ایران زمین شد که به عنوان یکی از خروجی های این پلتفرم کانال موبایل بانک ایران زمین را می‌توان نام برد.
به گزارش پایگاه خبری توفیق اقتصادی، در واقع برای ارایه این خدمات و سرویس‌ها نیاز به تولید کانال موبایل وابسته به زیر ساخت یکپارچه بود که ساخته و ارایه شد. در صورتی که اپلیکیشن قبلی هیچ کدام از این قابلیت ها را نداشته و توسعه آن نیازمند هزینه و زمان بسیار زیادتری بود که حتی بعد از آن ارزش افزوده زیادی برای مشتریان بانک ایران زمین ایجاد نمی‌شد.
مهمترین سرویس های همراه پلاس فراز سرویس‌های اصلی بانک ایران زمین می‌باشند. امکاناتی مانند احراز هویت آنلاین و افتتاح حساب غیر حضوری، انواع انتقال وجه ها با مبدا سپرده و کارت (حقیقی و حقوقی) ، انواع خدمات چک ، انواع خدمات تسهیلاتی ، حتی انواع خدمات غیر بانکی که تمامی این سرویس ها در حال توسعه سریع است و روز به روز به این خدمات اضافه میشود.
قابلیت های همراه پلاس فراز بانک ایران زمین 
    سرعت بیشتر در انجام عملیات بانکی
    فراهم شدن امکان افزایش سرویس های جدید بانکی با سرعت بیشتر و زمان کمتر
    ارائه تجربه یکپارچه سازی شده با سایر کانال‌های بانک ایران زمین
    امکان ارائه خدمات شخصی سازی شده تر به مشتریان
    تمام امکانات بانکی همراه بانک‌های استاندارد بعلاوه امکانات و خدمات غیر بانکی
    قابلیت شخصی سازی کردن چینش دلخواه خدمات بانکی توسط مشتریان
مزیت های توسعه یافته  همراه پلاس فراز
    ارائه سرویس‌های بانکی جدید (مانند پل و …)
    ارائه سرویس‌های ترکیبی جدید بانکی
    ارائه سرویس‌های عملیات اتوماتیک
    ارائه خدمات غیر بانکی پر کاربرد (سرویس های استعلامی غیر بانکی مانند ناجی و … )
    ارائه محیط های گرافیکی برای دسته های مختلف مشتریان (قابلیت انتخاب محیط گرافیکی دلخواه توسط مشتری)
امکانات  «بیشتر» به مشتریان  در پلتفرم جدید 
در منوی«بیشتر»  همراه بانک ایران زمین اطلاعات جامع مربوط به باشگاه مشتریان نمایش داده می‌شود. امکان اضافه کردن اطلاعات سپرده، کارت، شبا و موبایل دیگران وجود دارد. دستگاه‌های متصل به همراه بانک ایران زمین هم نمایش داده می‌شود که یکی از ویژگی‌های جذاب این اپلیکیشن است. در بخش اعلان‌ها، امکان نمایش و فیلتر کردن پیام‌های مختلف در همراه بانک ایران زمین مانند پیام‌های باشگاه، پیام‌های پرداختی، پیام‌های متفرقه و پیک بانک وجود دارد. همچنین دسترسی به اخبار بانک ایران زمین در بخش اعلان‌ها وجود دارد. در این بخش امکان مشاهده تقویم سال 98 به صورت ماهانه و ثبت رویدادهای مربوط به هر روز هم وجود دارد.
در بخش تنظیمات، امکان کم یا زیاد کردن میانبرها، استفاده از اثر انگشت دستگاه برای ورود (این تنظیم فقط برای یک مشتری بانک قابل اعمال است). امکان تغییر تمپلیت اپلیکیشن و فضای ابری امن (با فعال‌سازی این گزینه، اطلاعات مقصدها در سرویس ذخیره‌سازی ابری بانک ایران زمین ذخیره شده و در سایر دستگاه‌ها از طریق همراه بانک ایران زمین در اختیار خواهد بود) وجود دارد. امکان دسترسی‌های سیستمی نیز وجود دارد. در بخش مدیریت حساب همراه بانک، امکان مشاهده شماره مشتری و مشاهده و تغییر نام کاربری وجود دارد. همچنین امکان تغییر رمز ورود و رمز انتقال نیز دارد. اطلاعات مربوط به نسخه همراه بانک ایران زمین، تلفن و ایمیل مربوط به مرکز ارتباط مشتریان، راهنمای کاربری و غیرفعال‌ سازی از امکانات دیگر در بخش بیشتر همراه بانک ایران زمین است.
روش‌های دانلود همراه بانک ایران زمین 
مشتریان همراه بانک ایران زمین می‌توانند برای دریافت نسخه اندروید و iOS از طریق وب‌سایت بانک، مارکت‌های موبایلی، سامانه پیامکی بانک ایران زمین اقدام کنند. اگر از موبایل با سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنید عدد ۴ و اگر آیفون‌باز هستید، عدد ۵ را به سرشماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ ارسال کنید. از لینک‌های زیر هم می‌توانید هر دو نسخه را مستقیم دانلود کنید.

نوشته های مرتبط