بازار پول

روش‌های افتتاح سپرده وین کارت

توفیق اقتصادی:با وین کارت، هم می‌توانید فعالیت‌های روزانه بانکی خودتان را انجام دهید و هم در قرعه‌کشی ۴۰ میلیارد ریال جوایز وین کارت شرکت کنید.
به گزارش پایگاه  خبری توفیق اقتصادی، از ویژگی‌های  منحصر به فرد وین‌کارت بانک سامان علاوه بر شرکت در قرعه کشی های فصلی40 میلیارد ریالی ،امکان دریافت سود بانکی ، انجام انواع انتقال وجه شتابی ،انجام انواع خریدهای روزانه برای دارندگان وین کارت فراهم می گردد.
جوایز قرعه‌کشی فصلی وین کارت
در هر فصل، 40 میلیارد ریال جایزه نقدی  شامل ۲۰ جایزه یک میلیارد ریالی و 2۰۰ جایزه صد میلیون ریالی به برندگان خوش‌شانس وین تعلق می‌گیرد.
روش‌های افتتاح سپرده وین
برای افتتاح سپرده وین نیازی به مراجعه به شعب بانک سامان نیست و از طریق نرم‌افزار موبایلت موبایلت ویژه کاربران iOSوموبایلت ویژه کاربران Android می‌توانید به راحتی این سپرده را افتتاح کنید و حتی می توانید برای دوستان خود، کد دعوت به افتتاح سپرده وین بفرستید.
چگونه امتیاز و شانس بیشتری کسب کنیم؟
به فعالیت‌های بانکی که با وین‌کارت‌ انجام می گردد، امتیاز داده می شود تا شانس  مشتریان که وین‌کارت را به‌عنوان کارت اصلی خود استفاده می کنند  در قرعه‌کشی‌ها افزایش پیدا کند. برای کسب امتیاز بیشتر، دو راه وجود دارد.
1- استفاده بیشتر از وین‌کارت:با خرید کالا از پایانه‌های فروشگاهی، پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن همراه و انتقال وجه می‌توانید هر روز امتیازهای خود را افزایش دهید.
2-واریز به وین‌کارت:یکی دیگر از راه‌های کسب امتیاز این است که از دوستان یا کسانی که با آن‌ها مراودات مالی دارید بخواهید مبلغی که قرار است به شما بپردازند را به وین‌کارت شما واریز کنند.

نوشته های مرتبط