فرهنگ و هنر

بیمه تکمیلی رایگان برای دارندگان نشان درجه یک هنری ۶۰ سال به بالا

توفیق اقتصادی :مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، از رایگان شدن ثبت نام بیمه درمان تکمیلی، عمر و حادثه هنرمندان دارای درجه یک هنر ۶۰ سال به بالا و همسر آنها از سوی این صندوق خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر توفیق اقتصادی ، سید مجید پوراحمدی با اشاره به آغاز ثبت نام بیمه درمان تکمیلی هنرمندان از ۱۸ شهریورماه جاری افزود: تکریم مقام هنرمندان شاخص عرصه فرهنگ و هنر از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی صندوق اعتباری هنر است که با اجرای برنامه‌های مختلف حمایتی در جهت تحقق آن اقدام می‌کند.

وی یکی از راهبردهای ایجاد امنیت خاطر برای جامعه فرهنگی و هنری کشور را برخورداری از تسهیلات بیمه‌ای عنوان و تصریح کرد: صندوق اعتباری هنر تلاش می‌کند با ارائه خدمات بیمه‌ای، اعضای تحت پوشش برای تأمین هزینه‌های درمانی دغدغه ای نداشته باشند.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر با اشاره به تأکید و توجه همیشگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پاسداشت جایگاه و شان هنرمندان نامدار و دارای درجه یک هنری، اظهارداشت: با تامین مالی که انجام گرفت مقرر شد در دوره جدید ثبت نام بیمه درمان تکمیلی (۱۴۰۲-۱۴۰۳)، کل هزینه ثبت نام هنرمندان دارای درجه یک هنری ۶۰ سال به بالای عضو صندوق و همسر آنها در قالب طرح رفاه که بهترین طرح با بیشترین پوشش ارائه خدمات میان دیگر طرح های امید و آرامش است برای آنها در نظر گرفته و از سوی صندوق هنر پرداخت شود.

ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت، به مدت ۱۰ روز از ۱۸ تا ۲۸ شهریور از طریق پیام رسان اختصاصی صندوق هنر به نشانی app.honarcredit.ir و یا سایت صندوق هنر Profile.honarcredit.ir انجام می شود.

 

نوشته های مرتبط